Hoe zit het met de werkgelegenheid in de tv/ film branche ?

Ik wil dus een opleiding cameraman doen , ik vroeg me dus af of je moeilijk aan werk kon komen in de branche ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

In deze branche werken ze wel heel erg graag met onbetaalde stage`s Er is vaak erg weinig budget voor het toch wel dure filmmaken. Bovendien zijn er een hoop mensen die Juist met dure betere producties. zichzelf juist als vrijwilliger aandringen, met als hoop ondekt te worden.
Er is dus wel werk.....Echter in het begin mag je al blij zijn als de catering goed geregeld is !
12 jaar geleden
Bij de televisie gaat flink bezuinigd worden, dus ik denk niet dat daar de komende jaren veel mogelijkheden zullen zijn.
Bij de filmindustrie misschien wel, die is meer afhankelijk van sponsors e.d..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo denk ik er ook over, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx