Aan de arm van de agent zelf.
Overigens is de noodzaak niet zo groot om een eenarmige te boeien.
Een kind met 1 been geef je toch ook geen step ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het meest logische lijkt mij in dit geval dat de agent in kwestie de één-armige man aan zijn eigen arm vastmaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij gebruikt de dichtsbijzijnde lantaarnpaal.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wel aan zijn voeten.
13 jaar geleden
als ik een éénarmige man moet boeien zou ik de handboei achter aan zijn broekriem binden
lijkt me goed opgelost
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk aan de éénarmige gokkast. ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het lusje van zijn broekriem. Die is meestal wel stevig genoeg. Ergens aan een lantaarnpaal is gek want iemand die geboeid wordt met 2 handen, wordt ook aan zichzelf geboeid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom moet je een eenarmige man boeien??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo een witte jas. maar ach die heb je politie niet bij zich.
terwijl ze wel gekken oppakken.