Is er een universiteit waar je zonder loting word aangenomen voor de studie Geneeskunde?

Ik ben bezig met mijn 5e jaar op het VWO en wil in de toekomst geneeskunde studeren. Ik vind het alleen vermoeiend om Cum Laude af te studeren.

Enig hulp? :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

België kan je ook terecht hoef je alleen een toelatingstest te doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja test is wel zwaar maar goed te doen ken verschillende mensen die in nl uitgeloot waren en hun medische studie in België hebben gedaan

Andere antwoorden (1)

Als je een decentrale selectie niet te vermoeiend vindt, is dat een optie. Ik snap inderdaad dat het lastig is om cum laude af te studeren, vooral als je op dit moment ook nog vakken hebt die je niet heel erg interessant vindt.

Helaas is er geen universiteit waar je zonder decentrale selectie of loting wordt aangenomen. Dus als je echt geneeskunde wilt gaan doen, leer dan goed voor de decentrale selectie en maak die toets.