Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan het verschil uitleggen tussen de opleiding 'HBO Online Communicatie & Multimedia Design' en 'HBO Bachelor Communicatie & Multimedia Design'?

Ik ben aan het kijken welke vervolg opleiding ik wil volgen op het hbo. Nu doe ik Grafisch Vormgeving niveau 4 op het MBO.
Zijn er ook nog eventueel andere opleidingen die jullie aanraden in die richting?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
778

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het verschil is dat als je bachelor hebt afgerond dat het betekend dat je een opleiding in het hoger onderwijs hebt afgerond. na een 4 jarige hbo opleiding aan een hogeschool of 3 jaar aan de universiteit krijg je de bachelor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Bij die eerste opleidingsnaam staat toch ook HBO: 'HBO Online Communicatie & Multimedia Design' ? HBO betekent toch Hoger Beroeps Onderwijs?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar als je geen bachelor hebt betekend dat in feite dat je geen "echte" HBO diploma hebt. Dit kan bij sommige bedrijven wel een tegenvaller zijn. Om het te vergelijken is een HBO opleiding zonder bachelor net zoals rijlessen nemen zonder rijexamen. maar in dit geval haal je wel een diploma maar geen bachelor. Maar HBO betekend inderdaad Hoger Beroeps Onderwijs.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding