Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een stage/werkplaats vinden voor de maatschappelijke zorg. Voor een bbl opleiding?

Ik ben al aangenomen op niveau 4. Maar ik heb nog geen werk of stage. Het is een spoedopleiding van 1 jaar. Een particuliere opleiding. Ik heb veel moeite met het zoeken van een juiste werkplek, omdat ik geen ervaring heb met de zorg ben ik bang dat ze mij niet aannemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt kijken op www.calibris.nl voor een stage/werk plek, hier staanveel instellingen en bedrijven op. Ook kan je gaan rondbellen, dit heeft ook vaak veel effect (heb ik vaak zo gedaan). Vaak willen ze graag stagiaires, dus wees niet bang dat je geen ervaring hebt, je bent er om te leren:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
www.stagemarkt.nl

daar vind je alle geaccrediteerde stageplaatsen voor welke richting dan ook. De site geeft ook aan welk bedrijf nog ruimte heeft, en alle contact gegevens van de bedrijven staan vermeld. Heel handige site vind ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding