Hoeveel is een diner met superbelegger Warren Buffet waard?

Jaarlijks wordt een dinner met miljardair superbelegger Warren Buffet via e-bay verkocht een jaar geleden was de behaalde bedraag 1,7 miljoen dollar, in 2008 was het 2,1 miljoen, de teller staat nu op 700,000...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ligt er aan wat ze serveren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Grapje: Wat is het waard? Het is waard wat de gek er voor over heeft.
Momenteel staat de teller op 700.000 zeg je. Als iemand het meer waard vind en hij kan het betalen, dan zal er meer voor betaald worden.

Ik zou het geld er echter niet voor over hebben.
Als het goed eten is en 5-gangen ofzo, dan vind ik 100 Euro meer dan genoeg, of Warren Buffet nu mee eet of niet.