als n bedrijf de leasemaatsch. contant betaalt vind je dat trug op?a liquiditeitsoverzichtb resultatenrekeningc de balans

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

B resultatenrekening. A. Liquiditeitsbegroting kan ook, ligt eraan of je de kas hierin opneemt. Wordt namelijk niet altijd gedaan.
C. Balans zal het wel niet zijn, of het moet om een financial lease gaan, waarbij je de lening opneemt als schuld en deze in termijnen terug betaald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op de liquiditeit, dit is namelijk een overzicht van alle uitgaven en inkomsten.

Resultaat is het zeker niet, en op de balans vind je alleen waardes van vermogens. Daar heeft het niets mee te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het feit dat het bedrijf betaalt is an sich wel een resultaat. Maar als het bedrijf contant betaald is het enige verschil dat het in een ander potje, en misschien niet eens, terecht komt.

In ieder geval moet het resultaat op de transactie waarvoor betaald wordt wel op de resultatenrekening gezet worden.

Verder dus ook op de liquiditeit, als inkomsten en waar je dat precies zet maakt niet uit.