Wat zijn goede en goedkope groothandels voor woezel en pip baby- en kinderkleding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

via de website www.alibaba.com zijn er zeer veel internationale groothandels en handelaren te vinden in producten van a tot z. Let er wel op dat wanneer je bestellingen doet je via paypal betaald of een afspraak maakt met de leverancier. Er zijn namelijk ook veel nigereanen actief op websites als deze en je proberen op te lichten. Betaal dus ook nooit met western union, dit omdat dit niet veilig is en de ontvanger wellicht niet is te traceren. Veel succes met het vinden van een goede leverancier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer Van Der Meulen in Sneek. Dit is een groothandel in Speelgoed. Zij hebben ook leuke babyartikelen van Woezel en Pip. Neem contact met hen op en vertel je plannen. Waarschijnlijk krijg je dan een tijdelijke inlogcode en kun je de produkten met hen inkoopprijzen inzien. Succes.