Hoe kan je de aandelenbeurs bezoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de plek zelf aanwezig zijn

Antwoorden (4)

Als je de koersen bedoelt; http://www.beursgorilla.nl/. Als je zelf wilt handelen in aandelen moet je dat via een bank doen, kan via je eigen bank of een bank die speciaal is gemaakt voor aandelen (Binckbank bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een verzoek kunnen richten tot de directie,als je daar werkelijk lijflijk aanwezig wilt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De aandelenbeurs is een zogenaamde schermenhandel. Wat je op televisie ziet is een bedrijf dat handelt in derivaten (opties). Er zijn meer bedrijven die in opties handelen, want ook de optiebeurs is digitaal. Je zou aan Euronext, het bedrijf dat de aandelen- en optiehandel faciliteert, vragen of het mogelijk is een bezoek te brengen aan Beursplein 5.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij valt er weinig te zien sinds alles over is gegaan op schermhandel....