Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goede, niet te dure bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering?

Ik open binnenkort mijn eigen kinderopvang in mijn eigen huis. Ik word dus gastouder maar ga het wat professioneler aanpakken en doe het als zelfstandig ondernemer.

Ik zoek een niet al te dure maar toch goede bedrijfs(of beroeps-) aansprakelijkheidsverzekering.

Wie heeft een goeie tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou eens kijken bij ZZP Nederland. Die hebben verschillende dingen voor zelfstandigen en heel veel informatie. Lidmaatschap is erg goedkoop en de collectieve verzekeringen zijn ook redelijk geprijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou gewoon een intermediar vragen die er verstand van heeft; hij of zij is helemaal op de hoogte van jouw branche en welke verzekeraars jouw wel willen verzekeren. Niet alle verzekeraars neemt elke branche aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gastouder wordt heb je geen bedrijf.
Je wordt per uur door een kinderopvang bedrijf ingehuurd. Je ontvangt een vergoeding.
Als je een kinderopvangcentrum wilt beginnen kan dat niet vanuit je huis. Er zijn hiervoor strengen wetten en regelgeving van toepassing.
Gastouder wordt je dus door je aan te melden bij een kinderopvangcentrum. Deze verplichten je om een opleiding te volgen ander mag je geen gastouder zijn.
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding