Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke website(s) kun je gratis (of voor weinig) een webshop maken?

En welke verdient jouw voorkeur?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

www.mijnwinkel.nl

Zij kunnen je ook helpen de betalingsafhandeling voor bijvoorbeeld credit cards, ideal etc.

Niet duur en erg gemakkelijk in te richten een voorbeeld van een website die gebruikt maakt van mijnwinkel.nl is www.ninefoot.com (erg mooie winkel trouwens, met goeie spullen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ehm als je geld wilt verdienen moet je geld uitgeven. Ik shop veel online maar als ik zie dat een webshop "goedkoop" is gekocht of verkregen geeft mij dat geen vertrouwen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij lukt dat niet gratis - omdat bij gratis webspace (bijna?) altijd de voorwaarde staat dat de inhoud niet commercieel mag zijn.
Bij www.deds.nl krijg je gratis 20MB, te verdelen over een gratis mailadres en een website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou wat minder beperkt zijn als je zelf een servertje kon draaien. Op een kabel of adsl aansluiting moet dat zelfs al lukken. Je kan dan met wat technische kennis volledig gratis een winkel installeren. Hoewel . . . een eigen server die thuis 24 uur aanstaat kost natuurlijk wat stroom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uitstekend om een zakelijke aansluiting te nemen. Dan heb je vaak ook nog een betere uplink-speed. Een bedrijfje beginnen op een thuisaansluiting is geen bezwaar en er zal geen Internet-provider zijn die er moeite mee heeft.
Misschien kan je hier wat mee. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geld uitgeven zal sowieso moeten.

Het schijnt trouwens dat als de opstartkosten zo hoog zijn dat je eerst verlies draait, dat je ze dan af kunt trekken bij de belasting. Dit weet ik niet helemaal zeker, maar het is de moeite om uit te zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding