Hoe vraag ik BTW terug over 2013 als ik per februari 2014 pas mijn BTW nummer heb gekregen?

het betreft alleen de installatie en ingebruikname van zonne-panelen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt het verzoek om de btw terug te krijgen, indienen bij je belastingkantoor. Motiveer in deze brief dat je de goederen hebt gekocht voor gebruik in je bedrijf.
De inspecteur beoordeelt dan of dit aannemelijk is. Er is geen vastgestelde termijn waarbuiten je btw niet meer kan terugvragen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Vaak wordt gezegd dat er een termijn van drie maanden geldt. Dit is niet juist, volgens de Belastingdienst zelf.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga ik doen