Waar vind ik websites of adressen van gehandicapten zorg die bbl leer/werk plekken aanbieden? Regio haarlem

Ben 29 jaar oude man, en ben op zoek Naar een bbl werkplek in de gehandicapten zorg. Heb wel wat gevonden in oost Ned.zoek toch Iers dichter bij huis ... Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien via deze link:
http://vacatures.roc.nl/default.php?fr=vac&vt=bbl

Antwoorden (2)

Wat je kan doen, is contact opnemen met instellingen bij je in de buurt. Vraag of ze leerlingen aan nemen. Wat ook een idee is en mischien nog wel beter is om contact op te nemen met de roc in Haarlem. Zei werken samen met de instellingen. Kortom via deze links hoop ik dat je wat verder komt.
Ps 29 jaar ben je nog geen oude man:) Ik ben 34 en heb dit jaar ook bbl verzorging niveau 3 afgerond. De oudste in mijn klas was 55.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
29 jaar jonge man zegt bedankt:-)
Het ROC heeft een overzicht met beschikbare vacatures.