Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede functieomschrijving voor de functie Junior Sales in 1 krachtige zin?

Voor mijn LinkedIn en CV wil ik voor mijn nieuwe baan een goede krachtige functieomschrijving hebben en ik kom er zelf even niet uit. Sinds gister werk is als Junior Sales bij www.tacky.nl
Apple heeft zo'n goede zin voor zijn Ipod: 1000 liedjes in je zak.
Zoiets zoek ik dus maar dan voor mijn functie bij mijn nieuwe werk. Wat ik daar doe:
- Ik haal potentiele klanten binnen die een doelgroep hebben in de action sports industrie, oftewel mensen die (fanatiek skateboarden, snowboarden of surfen.
- Ik verkoop advertenties, take overs, redactionele artikelen, interviews, product reviews, kortom maak ik samen met bedrijven een strategisch plan om hun marketing en sales goals te bereiken en zorg ervoor dat Tacky deze uitvoerd. Ik ben dus het gezicht van tacky en beheer de relaties. Ik volg de industrie op de voet en speel daar slim op in. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die graag en alvast bedankt voor je hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Sales georiënteerde, klantgerichte professional die kansen creëert en grijpt
Hoop dat het je helpt

Gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding