Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke studie kan je op dit moment het beste volgen om na de studie zo goed als verzekerd te zijn van een baan?

Het gaat om iemand die MBO-verzorging nivo 3 heeft gevolgd, al een aantal jaar daar niet in gewerkt heeft en nu graag een nieuwe studie wil gaan doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

ik kan alleen maar zeggen... als je iets echt wil... zal je het lukken! iets wat je leuk vind moet je mee verder gaan, wat het ook is.. ik doe opleiding groen (dier).. en weet dat er weinig werk in te vinden is... toch wil ik dit en ga ik ervoor! wat anderen ook zeggen jij bent (bijna) de 'enige' die je toekomst mag bepalen!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik verdien bvb liever n aantal euro minder en ik lol heb ik wat ik doe.. dan ik meer verdien en geen lol heb ik wat ik doe ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkele studie biedt de zekerheid die jij zoekt. Je kunt beter iets gaan doen wat je leuk vindt. Wanneer je namelijk iets leuk vindt, ga je er ook voor en is de kans van een goed slagen het grootst. Wanneer je jouw studie met succes af kunt ronden heb je meteen een goede basis voor een baan. Maar goed, in de supermarkt werken kan natuurlijk altijd.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Pabo (of de lerarenopleiding)! Het lerarentekort wordt alleen maar groter, dus je hebt vrijwel zeker een baan nadar je de studie hebt afgerond, zeker als man, maar ook als vrouw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je alleen maar gaat voor baanzekerheid, zal je jezelf verliezen.
Om gemotiveerd te blijven in je nieuwe studie zal je toch iets moeten kiezen waar je affiniteit mee hebt, wat je leuk vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding