Wat is het verschil tussen Biomedical Sciences en Biological Sciences?

Ik ga volgend jaar studeren en vraag me af wat het verschil is tussen deze 2 studies of is het hetzelfde? Ik wil namelijk bewegingswetenschappen studeren in Amerika. In NL is dat dan biomedische wetenschappen en na 1 jaar kun je dan bewegingswetenschappen gaan doen. Iemand enig idee hoe dat in Amerika werkt en wat deze studies inhouden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Toevallig hoorde ik van een neefje in Australie die biomedische wetenschappen in Australie doet. Wat ik ervan begrepen heb is het een soort3 jarige HBO opleiding, daarna kun je verder als fysio, verpleger, laborant en zelfs arts.