Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben net begonnen met een opleiding kan ik nog veranderen met opleiding?

Hallo

ik ben net begonnen met een opleiding en ik vind het niks aan en niet bij mij passen, heb ik nog de kans om het te veranderen of moet ik persee 1 jaartje lang dit opleiding volgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
863
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke niveau doe je? Op hbo kun je aangeven dat je na februari wilt stoppen. Tot die tijd is het al dan niet verplicht om naar school te gaan. Je studiefinanciering krijg je gewoon als je een andere opleiding kies.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
28 ste was eerste was kennismaking enzo en gister pas is het officieel begonnen, ik doe niveau 2 logistiek medewerker alleen ik vind het niks aan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je andere opleiding weet die je leuk vind, zou je daar nu nog naar toe kunnen. Anders kun je het beste van deze opleiding proberen te maken en volgend jaar een nieuwe opleiding starten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik wil graag de vrachtwagen chauffeur opleiding volgen. is het verstandig eerste jaar logistiek mederwerker afteronden of zal ik gewoon direct chauffeur opleiding kiezen ik twijfel daar nog over

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi Emmen,

Je zult waarschijnlijk eerst een half jaar moeten door gaan, of stoppen en evt tijdelijk werk zoeken. Bij sommige opleidingen kun je in februari instromen. Om exact te weten welke opleidingen deze regel hanteren zul je even op de website van je opleiding moeten kijken.

Zover ik weet, moet je voor 15 augustus ingeschreven zijn. Zo niet, geen opleiding.

Toegevoegd na 42 seconden:
PS: voor de februari instroming moet je beide de meeste scholen voor 1 februari ingeschreven staan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding