Tot welke leeftijd kun je High School en College volgen in de USA?

Ik ga nu aan een driejarige opleiding voor Stewardess beginnen en ben nu 16 jaar. Over 3 jaar ben ik 19. het is altijd een droom geweest om High School te volgen in de USA. (Is nu even niet mogelijk i.v.m geld) Dus wilde ik het over drie jaar proberen als ik (hopelijk) klaar ben met studeren. Maar ik denk niet omdat ik nu al naar het College ga, ik over drie jaar nog eens High School kan doen he? Wat kan ik dan wel doen? College?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.8K

Het beste antwoord

Leeftijd

Elke High School Year bestemming heeft haar eigen leeftijdsvereisten gebaseerd op het schoolsysteem in elk land. Over het algemeen moeten studenten tussen 15 en 18,5 zijn als ze beginnen aan het programma. Kijk voor meer informatie over leeftijden in onze brochure, of neem contact op met het EF-kantoor. http://www.ef.nl/highschool/how-to-apply/who-can-apply/

Voor college moet je 16 of ouder zijn: http://www.aspectholland.nl/collegejaar.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op die aspectholland, welke opleiding word er op die college's gevolgd dan? of waaruit kun je kiezen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja sorry, dat gaat me even te ver om uit te zoeken, ik ben nu op vakantie ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks anyway ;)