Wat moet ik invullen bij vooropleiding?

Hoi,
Ik ga binnenkort naar een open dag van een hogeschool. Daarvoor moet ik me aanmelden. In de aanmeldformulier wordt gevraagd wat mijn vooropleiding is. Ik zit nu in 4HAVO, dus is mijn vooropleiding dan HAVO Klas 4? kan iemand mij misschien helpen, want ik snap het niet zo goed :)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
7.7K
Antoni
5 jaar geleden
Ik vermoed dat je door te klikken op het pijltje op de originele website een keuzemenu ziet verschijnen. Uit dat lijstje kan je "havo" kiezen.
MarBet
5 jaar geleden
Aangezien het voor een open dag is, bedoelen ze waarschijnlijk in welke klas je nu zit, dus havo4. Inderdaad een beetje onduidelijk...

Antwoorden (1)

Vooropleiding is gewoon HAVO.
De vraag is dus eigenlijk: “Als je straks met de opleiding begint, welke vooropleiding heb je dan gehad?”
Je blijkt alleen te kunnen kiezen uit HAVO Klas 3, HAVO Klas 4, HAVO Klas 5. In dat geval HAVO Klas 3.
Toegevoegd op 04 november 2018 08:28: tekst
SimonV
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@SimonV Bedankt, maar van havo kun je alleen maar kiezen uit: HAVO Klas 3, HAVO Klas 4, HAVO Klas 5
Antoni
5 jaar geleden
Dan kies je het beste HAVO Klas 3. Die heb je immers al afgerond. Mochten er misverstanden ontstaan, dan kan je die altijd nog oplossen. Zo heel belangrijk is het waarschijnlijk niet. Vind jij van wel, vraag dan bij de nieuwe opleiding wat jij in jouw situatie precies moet invullen, gewoon omdat je het formulier niet duidelijk vindt.