Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik invullen bij vooropleiding?

Hoi,
Ik ga binnenkort naar een open dag van een hogeschool. Daarvoor moet ik me aanmelden. In de aanmeldformulier wordt gevraagd wat mijn vooropleiding is. Ik zit nu in 4HAVO, dus is mijn vooropleiding dan HAVO Klas 4? kan iemand mij misschien helpen, want ik snap het niet zo goed :)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
7.7K
Antoni
5 jaar geleden
Ik vermoed dat je door te klikken op het pijltje op de originele website een keuzemenu ziet verschijnen. Uit dat lijstje kan je "havo" kiezen.
MarBet
5 jaar geleden
Aangezien het voor een open dag is, bedoelen ze waarschijnlijk in welke klas je nu zit, dus havo4. Inderdaad een beetje onduidelijk...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vooropleiding is gewoon HAVO.
De vraag is dus eigenlijk: “Als je straks met de opleiding begint, welke vooropleiding heb je dan gehad?”
Je blijkt alleen te kunnen kiezen uit HAVO Klas 3, HAVO Klas 4, HAVO Klas 5. In dat geval HAVO Klas 3.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 04 november 2018 08:28: tekst
SimonV
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@SimonV Bedankt, maar van havo kun je alleen maar kiezen uit: HAVO Klas 3, HAVO Klas 4, HAVO Klas 5
Antoni
5 jaar geleden
Dan kies je het beste HAVO Klas 3. Die heb je immers al afgerond. Mochten er misverstanden ontstaan, dan kan je die altijd nog oplossen. Zo heel belangrijk is het waarschijnlijk niet. Vind jij van wel, vraag dan bij de nieuwe opleiding wat jij in jouw situatie precies moet invullen, gewoon omdat je het formulier niet duidelijk vindt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding