Ja dat is er, informeer dat bij je lokale mbo/roc school hoe en wat. of probeer het via het loi/nti afhankelijk van je leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan het nivo (1, 2, 3 of 4) en de richting en de school zelf. Soms kan het, soms niet. Je bent overigens al wel een beetje laat als je dat na de zomer nog wilt laten in gaan.

Informeer dus op school.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan er ook nog aanliggen wat je ervoor hebt gedaan. Heb je al nivo 1 2 en 3 in dezelfde richting of kom je van vmbo T en doe je voor het eerst die richting op mbo4.

Er is dus geen standaard maar soms zak het wel kunnen en soms niet.