Vanaf wanneer liggen school spullen volop in de winkels?

Ik ga dit jaar naar een nieuwe school en ik heb natuurlijk school spullen nodig. Ik vraag me ook af wanneer ze volop in de winkels liggen. Ik weet dat ik gewoon kan kijken, maar ik ga naar verschillende winkels. En als ik te vroeg of te laat ben, dan zijn de meeste leuke dingen al weg!

Alvast bedankt. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Je vraagt het precies op het goede moment. Want de Schoolcampus van V&D is net weer geopend en duurt tot 1 september. Zie http://www.actiecode.nl/acties/actie/vd-schoolcampus-schoolagenda
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal eind juni/begin juli.

De meeste opleidingen beginnen in augustus en ongeveer een maand of een anderhalve maand van tevoren vind je weer allerlei (leuke) spullen in de winkels :)