Zijn er internaten in het Verenigd Koninkrijk waarbij je minder dan €2000 per jaar moet betalen en welke?

Ik ga binnenkort misschien op internaat. Maar het schoolgeld is nogal veel. En dat bij bijna alle scholen die we tot nu hebben besproken. We vinden niet direct iets.

Toegevoegd na 6 dagen:
Als het rond de 3000 euro is per jaar is het ook al goed!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik verwacht het niet. Je moet rekenen dat je ook betaalt voor dingen als onderdak en eten, en extra personeel dat moet worden ingezet, omdat ze ook 's nachts verantwoordelijk voor je zijn.