Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zit dat met mijn stufi?

Hoi!

Ik heb vorige maand voor het eerst stufi ontvangen, dit was zo'n 137eu. Deze maand heb ik 457eu ontvangen aan stufi. Kan iemand mij verklaren waarom? Is het misschien omdat ik in oktober 18 ben geworden en ik nog recht heb op de maanden oktober, november, december?

Ik kan het nergens op de site van DUO vinden, dus hoop dat iemand me hierbij kan helpen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel krijg jij per maand dan normaal gesproken?
En duo betaalt niet van vorige maanden.
Ze werken met kwartalen en als je na het begin van een kwartaal 18 bent geworden begint je stufi pas bij het volgende kwartaal en het geld van de vorige maanden is niet te krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, omdat ik in oktober 18 ben geworden moest ik dus wachten tot januari. Vorige maand heb ik dus mijn eerste stufi ontvangen en dat was ong 137eu. Ik ging er vanuit dat ik dat deze maand dus ook zou krijgen, maar nou blijkt dus dat ik opeens 457eu heb ontvangen. Ik heb het voor alle zekerheid maar even aan de kant gelegd, je weet maar nooit :) Maar zoals ik uit jou verhaal begrijp kan het niet van de afgelopen maanden zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zou ook kunnen dat je perongeluk een lening erbij hebt.. Het beste is om maandag duo te bellen of zometeen de site in te loggen om duidelijkheid te krijgen.. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Log in bij DUO, kijk alle gegevens na en bekijk daar je postvakje. Vaak staat in je inbox een mail met wat je maandijks gaat krijen. Dit staat ook bij uitbetalingen. Kijk na of alles klopt en hoeveel geld je krijgt.

Het kan best zijn dat je stufi hebt gekregen met terugwerkende kracht. Dit is zekeer niet ongebruikelijk. Duo start maar een keer per kwartaal met de start van het uitgeven van stufi. Het kan dus goed zijn dat je stufi met terugwerkende kracht aan je betaald is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding