Hoe zit dat met mijn stufi?

Hoi!

Ik heb vorige maand voor het eerst stufi ontvangen, dit was zo'n 137eu. Deze maand heb ik 457eu ontvangen aan stufi. Kan iemand mij verklaren waarom? Is het misschien omdat ik in oktober 18 ben geworden en ik nog recht heb op de maanden oktober, november, december?

Ik kan het nergens op de site van DUO vinden, dus hoop dat iemand me hierbij kan helpen :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het zou ook kunnen dat je perongeluk een lening erbij hebt.. Het beste is om maandag duo te bellen of zometeen de site in te loggen om duidelijkheid te krijgen.. Succes

Log in bij DUO, kijk alle gegevens na en bekijk daar je postvakje. Vaak staat in je inbox een mail met wat je maandijks gaat krijen. Dit staat ook bij uitbetalingen. Kijk na of alles klopt en hoeveel geld je krijgt. Het kan best zijn dat je stufi hebt gekregen met terugwerkende kracht. Dit is zekeer niet ongebruikelijk. Duo start maar een keer per kwartaal met de start van het uitgeven van stufi. Het kan dus goed zijn dat je stufi met terugwerkende kracht aan je betaald is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100