Ik moet een stage vinden voor 1 februari in de richting van businessmanagement in antwerpen/gent hoe doe ik dat? Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Advertenties plaatsen is een optie, maar de vraag is of er veel mensen op zullen kijken, laat staan reageren. Ik denk dat je het beste potentiële stagebedrijven kunt zoeken (Google, telefoonboeken, vragen aan anderen) om ze vervolgens direct te benaderen (door middel van een belletje of een email). Leg uit wie je bent, welke opleiding je doet, wat je wilt leren en wat je denkt te kunnen toevoegen aan het bedrijf.

Ik denk dat veel bedrijven liever een stagiair aannemen waardoor ze direct worden benaderd, dan een stagiair die een algemene oproep plaatst op een advertentiesite.

Veel succes met het vinden van een stage!