Hoe moet ik in een arbeidscontract zetten dat er een autovolgsysteem in een voertuig zit ? En welke regels horen daarbij?

Waar kan ik daar informatie over vinden wat de plichten van werknemer zijn daarin?

Toegevoegd na 7 minuten:
Het komt in de 'overige bepalingen' te staan. Ik weet alleen niet hoe.

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou dit niet in het arbeidscontract zetten maar in het bedrijfsreglement. En in je contract verwijzen naar het bedrijfsreglement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Het is inderdaad niet in het contract maar in het regelement waarin bepaald wordt hoe met bedrijfswagens wordt omgegaan +++ kan er maar 1 geven