Jazeker, met VMBO zijn er diverse functies te vervullen binnen de politie. De meeste politieagenten die je op straat ziet hebben VMBO gedaan.

Toegevoegd na 58 seconden:
Neem eens een kijkje op www.werkenbijdepolitie.nl
Daar kun je precies zien wat je met VMBO kan bij de politie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt maar de link doet het noet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu wel. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje
Je kunt na het VMBO wel solliciteren bij de politie. Dan volgt de opleiding nog, in een combinatie van theorie en praktijk. De ervaring leert dat men bij de politie het liefst mensen aanneemt die al wat ouder zijn. Je hebt dan meer levenservaring en wat meer overwicht. Dus hoewel je met VMBO officieel wel toelaatbaar bent, maak je meer kans als je eerst nog verder leert (MBO bijvoorbeeld) en dus ook ouder wordt. Er bestaan bij verschillende ROC's opleidingen die als voorbereiding zijn bedoeld voor een carriëre bij de politie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord, +
bovenstaande heeft gelijk.
meestal vind de politie mensen van het vmbo te jong.
misschien is het oriëntatiejaar politie wat voor je?
met vmbo is volgens mij het maximale wat je kan worden hoofdagent