Hoe kan je het beste voorkomen dat je niet zo ''nerveus'' & concentratie verliest bij een examen / Auto theorie CBR ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook last van, mijn moeder zei toen dat je op je ademhaling moet gaan letten, dan adem je rustig, en vergeet je de zenuwen van het examen Of simpelweg, denk aan iets lekkers ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door goed voorbereid te zijn, dus zeker van jezelf zijn! En een goede nachtrust hebben vóór het examen.

Het beste antwoord

Probeer je niet van de kaart te laten brengen door vragen die je aan het twijfelen brengen. Vaak is je 1e impuls al goed. Blijf er niet te lang bij stilstaan, als je denkt iets fout te hebben dit beïnvloedt je volgende vragen. Denk bij elke vraag kom maar op. Zie het als een uitdaging.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! vandaag geslaagd.

Andere antwoorden (4)

Je realiseren dat het niet het einde van de wereld is als de toets niet lukt. Je weet van jezelf dat je goed geleerd hebt, dus doe gewoon je best.
Wat ik zelf vond helpen was heel veel oefenen met zo'n cd met toetsen. Dan weet je de manier van vragen stellen etc al.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Valeriaan halen bij de drogist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg tegen jezelf dat je dit kan, je loopt gewoon de zaal in en je zegt tegen jezelf ''dit doe ik gewoon, dit kan ik''. Ik had er zelf ook erg veel moeite mee, de 4e keer had ik het eindelijk gehaald. Dit omdat ik toevallig een examen had die ik al eens gehad had. Ik wens je heel veel succes en je kunt het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij hielp de rescue spray van Bach altijd goed, je wordt er niet slaperig van.