Hoe neem ik ontslag bij Tempo-Team?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb een 0-uren contract. Ze reageren niet op mijn emails. Ik heb geen tijd om langs te gaan.

13 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is het dienstverband? Ben je intercedent in dienst van TT, heb je een uitzendovereenkomst via TT, heeft TT je gedetacheerd?

Het beste antwoord

Triiiiing. Dag meneer Tempo Team ik ben vandaag voor het laatst geweest. o ja, Ja. Gaat dat zomaar? Ja want ik heb een nul uren contract. OK goeie dag en welterusten danmaar.
Dag meneer Tempo Team. Dag knecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

door erheen te gaan en je uit te laten schrijven.
dan word je uit hun bestand gehaald
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meerdere mogenlijkheden.

1 Ziek melden en gewoon buiten gaan wandelen. En als ze contact zoeken meerdere malen gewoon niet reageren.

2. Gebruik maken van het opzegtermijn op elk contract zit een opzegtermijn.

3. Zeg ze dat je dit hele gebeuren gaat publiciteit gaat brengen bv, internet reclame over hun overal waar je gaat de krant inlichten ivm moderne vrijheidsberoving Tempo Team is een dochter onderneming van Randstad (Rampstad) en het zijn ook klootzaken.

Groetjes van een ex uitzendkracht.
veel succes en zoek zo snel mogelijk ander werk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Meerdere mogenlijkheden.

1 Ziek melden en gewoon buiten gaan wandelen. En als ze contact zoeken meerdere malen gewoon niet reageren.

2. Gebruik maken van het opzegtermijn op elk contract zit een opzegtermijn.

3. Zeg ze dat je dit hele gebeuren in de publiciteit gaat brengen bv, internet reclame over hun overal waar je gaat de krant inlichten ivm moderne vrijheidsberoving Tempo Team is een dochter onderneming van Randstad (Rampstad) en het zijn ook klootzaken.

Groetjes van een ex uitzendkracht.
veel succes en zoek zo snel mogelijk ander werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou idd kunnen bellen, schrijven (per gewone post) of nogmaals een e-mail sturen met daarbij om een leesbevestiging vragen. En anders bel je met het hoofdkantoor!