Morgen is mijn eerst school dag op het mbo , zou ik alle boeken van de vakken van mijn rooster al mee moeten nemen?

Dus, moet ik alle boeken mee nemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja tuurlijk dat zullen ze zeer op prijs stellen. En je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!

Alle boeken die je nodig hebt wel

Ik zal het voor de zekerheid wel doen. Vaak gaat de docent alles vertellen over t vak en geen les geven. Maar neem maar gewoon mee, dat deed ik vorig jaar ook.

Ik zelf zou het niet doen maar als ik jou was zou ik het zeer zeker doen maar meestal gaan ze eerst een kenningsmakings dag houden. Succes.... GeForce

Als jouw eerste dag geen introductie dag is, zou ik de boeken sowieso mee nemen, stel je voor dat je zonder zit, direct een goede indruk

Ja,dat is vrij logisch. Maar als je van 1 vak een deel 1 en 2 hebt, hoef je alleen deel 1 mee te nemen. Deel 2 komt later in het jaar aan bod.

Hoi, Heb je niet een brief gekregen mijn broertje heeft dit namelijk wel ingekregen waar eerst een introductieweek is...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100