Morgen is mijn eerst school dag op het mbo , zou ik alle boeken van de vakken van mijn rooster al mee moeten nemen?

Dus, moet ik alle boeken mee nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ja tuurlijk dat zullen ze zeer op prijs stellen. En je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dit antwoord is volgens mij gebaseerd op wat jij weet van een middelbare school. Maar is dat op het MBO ook zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (6)

Alle boeken die je nodig hebt wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het voor de zekerheid wel doen. Vaak gaat de docent alles vertellen over t vak en geen les geven. Maar neem maar gewoon mee, dat deed ik vorig jaar ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf zou het niet doen maar als ik jou was zou ik het zeer zeker doen maar meestal gaan ze eerst een kenningsmakings dag houden.
Succes....
GeForce
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dit antwoord is volgens mij gebaseerd op wat jij weet van een middelbare school. Maar is dat op het MBO ook zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit op het MBO en ja dit is mijn ervaring maar ik hbe niet zo'n hele goede conditie dus alles tillen is best zwaar weet u/jij wel... en ik heb ook verplicht een laptop nodig en die weegt ook heel veel :'9
Als jouw eerste dag geen introductie dag is, zou ik de boeken sowieso mee nemen, stel je voor dat je zonder zit, direct een goede indruk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat is vrij logisch.
Maar als je van 1 vak een deel 1 en 2 hebt, hoef je alleen deel 1 mee te nemen. Deel 2 komt later in het jaar aan bod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,

Heb je niet een brief gekregen mijn broertje heeft dit namelijk wel ingekregen waar eerst een introductieweek is...