Ben niet thuis in die wereld maar ik begrijp uit informatie op internet dat MMZ de nieuwe naam is van het oude SPW. Bij verschillende functies waarbij SPW 3 vermeld was, stond FWG 35 vermeld van de VVT-CAO.

Het zal echter ook afhangen van wat men precies gaat doen bij de werkgever Voor de functie-indeling gebruikt men een "computerondersteund systeem".

Zoals altijd bestaat zo'n functieschaal uit een aantal treden met een ondergrens en een bovengrens.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als het inderdaad FWG 35 is, is het nu minimaal eur 1708,25 per maand en maximaal eur 2479,71, beide bij voltijdse werkweek. Maar je moet al flink wat jaren gewerkt hebben om dat te bereiken want de schaal bestaat uit 2 aanloopperiodieken en 11 gewone treden.
Computoon
8 jaar geleden
Dat hangt er wel vanaf welke functie je gaat uitvoeren. In de verzorgings en verpleeghuizen geldt vaak dat een verzorgende de opleiding niveau 3-ig moet hebben. Maar er is een tekort aan mensen met die opleiding, dus wordt er nu ook vaker genoegen genomen met een niveau 3 opleiding zonder de ig opleiding. Een opleiding niveau 3 mmz is de opleiding specifiek voor de gehandicaptenzorg.

In de cao van vvt wordt niet bepaald welk salaris bij welke opleiding hoort. Dat wordt vastgesteld door bij een functie een beschrijving te maken en deze te wegen. Daarin zijn wel heel veel overeenkomsten in organisaties.
Over het algemeen krijgt een verzorgende (ig) schaal 35, een verzorgende EVV (eerste verantwoordelijke verzorgende of contactverzorgende) schaal 40 en een helpende schaal 20.
Ik ga er dus even vanuit dat je verzorgende wordt en dan zou je waarschijnlijk schaal 35 krijgen.