Kan ik met me propedeuse commerciele economie op de universiteit elke economische opleiding doen of moet het perse volledig aansluiten ?

Ik heb vorig schooljaar mijn propedeuse commerciele economie gehaald op de hogeschool rotterdam. Ik wil eigenlijk de opleiding niet afmaken, maar voor middel van mij propedeuse op de universiteit verder gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De propedeuse economie is (op de UvA) voor alle opleidingen hetzelfde, dus daar maakt het niet.

Ik zou contact opnemen met de universiteit waar je naartoe wilt.
(waarschijnlijk staat het ook wel ergens op hun website)