Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je het beste zoeken naar nieuw werk?

Ik werk al bijna 30 jaar en heb dus eigenlijk nooit iets te maken gehad met solliciteren en dat soort zaken. Over hoe je een brief moet schrijven en over hoe je een gesprek moet voorbereiden is voldoende te vinden op het internet.
Ik ben mijn huidige werk meer dan zat en ben op zoek naar veranderingen, alleen zou ik graag willen weten waar ik het beste kan zoeken naar nieuwe functies en of ik me ook ergens online kan inschrijven in een of andere databank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iig NIET naar het werkbedrijf gaan!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon bij je baan blijven, vacatures zijn er niet meer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze baan aanhouden is in principe geen optie. Naast het feit dat ik er genoeg van heb zit er ook weinig toekomst in het bedrijf en is het alleen nog maar een kwestie van (weinig) tijd voordat het bedrijf niet meer zal bestaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan beginnen bij www.werk.nl

Verder zijn er ontelbare vacaturebanken. Als je een paar trefwoorden en je e-mailadres invult op www.jobrapido.nl dan gaat deze site in de vacaturebanken voor je zoeken naar geschikte vacatures. Als er passende vacatures zijn gevonden, ontvang je een e-mail.

Wil je gevonden worden door potentiële werkgevers, dan kan je je het beste inschrijven bij websites als:

www.nationalevacaturebank.nl
www.jobbird.nl
www.monsterboard.nl
www.werkenbijhetrijk.nl
www.werkenbijdeoverheid.nl
www.werkenbijgemeenten.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook www.gemeentebanen.nl

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb gemerkt dat ik een aantal URL's niet helemaal correct heb vermeld (soms .nl in plaats van .com bijvoorbeeld), maar je komt met de links wel op de websites die ik bedoel.
(Lees meer...)
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden