Ik heb hem wel eens zien rijden,een auto in de vorm van een moorkop.Waar kan ik die vinden?

Voor de aankomende kinderboekenweek -7 t/m17 okt- met als thema eten en snoepen in kinderboeken zoek ik een rijdende auto in de vorm van een gebakje, ik heb hem wel eens zien rijden. Maar waar ?
Het zou zo leuk zijn om deze auto voor de school te parkeren voor een ochtendje.
Omgeving randstad.
Heb jij zo'n soort auto ergens zien rijden? Waar en wanneer... Geef je mij dan de naam van de bakker door?

Toegevoegd na 1 uur:
-Het hoeft niet persé een moorkop te zijn-

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Bij Hulleman Brood en Banket in Aalsmeer (http://www.hullemanbroodenbanket.nl/) hebben ze in ieder geval zo'n auto met een moorkop erbovenop. Mocht je geen taartauto kunnen vinden... Maar ik ben voor je aan het zoeken!

Toegevoegd na 10 minuten:
Sorry, niks :|
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.hotfrog.nl/Companies/V-O-F-Banketbakkerij-Schouten

deze bedoel je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee maar wel de eigennaren van deze auto's
als je ze belt zullen ze je mailen.
Volgens mij reed Banketbakkerij Boheemen in Den Haag vroeger met zo'n autootje kan ik me herinneren. Met een bossche bol op het dak.