Welk castingbureau of modellenbureau is geschikt voor kleinere mannen?

Hallo,

Ik ben een jonge man van 23 jaar oud en ik zou graag modellenwerk willen doen. het liefst fotoshoots.

Ik ben helaas maar 166 cm en ben dus te klein voor de fashion industrie. Verder heb ik donkerblond haar en blauwe ogen.

Weet iemand hoe ik een portfolio kan opbouwen of welk modellenbureau of castingbureau met kleinere mannen werkt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je zou naar een castingbureau kunnen gaan dat met commerciële modellen werkt. Deze modellen worden ingezet om producten te promoten, op evenementen en bij fotoshoots en televisiereclames.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weet je een paar van dit soort castingbureaus te noemen?