Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een werknemer waard?

Hij levert 300.000 euro netto via zijn sales en 500.000 euro door zijn marketingactiviteiten.

Toegevoegd na 1 minuut:
we hebben het hier over de nettowinst uiteraard

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ik zou voor mezelf gaan werken. Anders zou ik maar eens aangeven wat ik zou willen verdienen
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Nul niets nada, als je inkomen wilt generen conform je salaris kun je inderdaad beter voor jezelf beginnen.
Een werkgever is niet verplicht je extra loon te betalen, hoe zuur ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er in je contract is opgenomen, dat je een jaaromzet moet draaien, dan presteer je ver onder de maat en kan je beter een andere baan gaan zoeken.

Toegevoegd na 45 seconden:
een jaaromzet van €1.000.000,-
(Lees meer...)
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
:-) het gaat hier om winst, niet omzet
ronron1212
13 jaar geleden
Dus omzet minus alle kosten maar dan ook alle gemaakte kosten en VPB
De marktwaarde van een werknemer wordt grotendeels bepaald door het aanbod aan werknemers die een gelijksoortige prestatie kunnen leveren. (en wat die voor hun diensten vragen) In dit soort sommetjes zijn eenvoudig gaten te schieten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te horen kan deze werknemer zichzelf prima verkopen. (Waarschijnlijk betaal je hem nu te veel.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets, daar kom je pas achter als ze je op straat zetten nog al heb je 40 dienstjaren achter de rug en altijd klaar gestaan hebt voor het bedrijf!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geheel verschillend hoe het contract is b.v. een minimumloon met een goede onkosten regeling en een bonus regeling. Maar het kan ook zo zijn dat de producten die hij verkoop zich zelf verkopen maar dat hij alleen de contact persoon is tussen koper en het bedrijf. Dat heet het vertegenwoordiger maar is hij dan een top verkoper?
Grote getallen geven geen indicatie voor het loon. Daarnaast vind ik het vreemd dat de bedragen al in netto winst is je moet ook de omzet weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding