Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is bouw & infra mbo niveau 4 een goede opleiding?

Hooi ,kzit echt te twijfelen ,,,ik had eerst luchtvaartdienstverlening als opleiding gekozen maar ik hoorde dat je met dat diploma toch niet verzekerd bent op een echt baan als stewardess dus daarom wil ik veranderen van opleiding naar bouw& infra en dan als bijbaan gaan soliciteren voor stewardess als jetoch bij KLM word getraind...
En ik wist helemaalniet dat je voor stewardess geen stewardessen diploma/opleiding moet volgen om stewardess te worden dus hoe zit dat bij bouw& infra ( architect wil ik dan) 

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is wel heel wat anders! Je kunt trouwens met luchtvaartdienstverlener wel stewardess worden hoor. Het kan alleen ook rechtstreeks via KLM etc.

Maar je vraag: voor Bouw & Infra niveau 4 heb je wel wis- en natuurkunde nodig in je VMBO-pakket. Het is namelijk een technische vervolgopleiding. Je moet dan kiezen voor de richting ontwerp, in de loop van de opleiding gebeurt dat meestal.
Maar omdat deze beide carriëres wel heel verschillend zijn lijkt het me verstandig dat je heel goed nadenkt en vooral ook gesprekken aangaat met bijvoorbeeld een decaan. (van je vorige of je toekomstige opleiding)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding