Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een bewijs van mijn inschrijving als student zien op de website van DUO (ib-groep)?

Om extra loonheffingskorting te krijgen bij een baantje heb ik een bewijs nodig dat ik ingeschreven sta als student.
Volgens het uitzendbureau kan ik dit op de website van DUO vinden, maar ik kan het niet vinden!

Weet iemand hoe dit moet, of hoe ik dit anders aanvraag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
159.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wist niet dat je extra loonheffingskorting kreeg, is het bij een gewone bijbaan en wat houdt dat precies is? Daar wil ik ook wel even achteraan gaan, student zijn is niet leuk! :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet inloggen op via Studielink. Daar kun je een uitrol draaien van je inschrijving. Let wel op dat er vaak ook een stempel vanuit de betreffende (hoge)school wordt gevraagd. Het beste kun je aan je school vragen voor een bewijs van inschrijving, dan sturen ze jou die op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was inderdaad studielink waar het te vinden was
Was er zelf al achter gekomen, maar je antwoord is wel de beste ;)

Andere antwoorden (1)

Wonderbaarlijk nog steeds het top-resultaat op Google. Inmiddels wat verouderd.

Veel voorkomend; OSIRIS > Mijn gegevens > Inschrijving opleiding > 'Verklaring inschrijving' hiermee download je het bewijs.

Mocht deze knop hier niet verschijnen dan hanteert je opleidingsinstituut een andere manier. Deze manier valt vaak het makkelijkst te vinden in de TOPdesk van je opleiding door te zoeken.
(Lees meer...)
een jaar geleden
Bennie02
6 maanden geleden
Top! werkte voor mij

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding