Waarom mag je geen onvoldoende staan voor CKV?

(ckv= cultureel kunstzinnige vorming, een schoolvak). Mij lijkt CKV een redelijk onbelangrijk vak, Engels en Nederlands zijn belangrijker. Toch mag je er geen onvoldoende voor CKV staan op je rapport, waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Kort antwoord: Omdat het Ministerie van Onderwijs van mening is dat CKV wél een belangrijk vak is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk om het feit dat veel mensen het een onbelangrijk vak vinden, en er anders al helemaal gaan kloten in de les enzo. Het is iets wat gewoon bij je algemene kennis hoort, dus zeker niet onbelangrijk. Maar maak je er niet druk om ofzo, het is hartstikke simpel voldoende te staan voor ckv zelfs met een kleine inzet..