Opstart hulp gevraagd om een onderzoeksvraag te formuleren/bedenken evenals hulp voor onderzoek zelf.
Voor mijn tweede jaar docentenopleiding moet ik een onderzoek doen, de vraag formuleren, in een theoretisch kader plaatsen en degelijke. Zoals een echte techniekman betaamt, heb ik daar heel erg weinig kijk op en zou graag wat hulp krijgen. Zo zou ik bijvoorbeeld deze onderzoeksvraag willen gebruiken maar weet niet of dat goed genoeg is? "Kunnen derdejaarsleerlingen VMBO techniek hun omgaan met de druk van het maken van huiswerk?"
Probleemstelling is dat het huiswerk niet af is. Ik kan al geen literatuur vinden hierover, dat moet haast wel aan mij liggen.
Wie zou mij willen helpen, tips willen geven?
Ik wil graag heel erg hard werken, ik ben niet lui, maar weet domweg niet of ik het goed doe en vaak ook niet wat ik Überhaupt moet doen........
Ik vind dit erg belangrijk; ik wil geen jaar over moeten doen (werkgever betaald opleiding en zal niet blij zijn, als mijn contract dan al verlengt wordt.....) en ook komt dit onderzoek uitgebreider terug in het vierde jaar. Mooie oefening dus nu!
Ik zou wat hulp enorm op prijs stellen en U uiterst dankbaar zijn.
Alvast mijn hartelijke dank voor alleen al het lezen van dit verhaal.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.