Hoe kan je het beste werken met een baan die onder je niveau ligt, maar wel in dezelfde branche als waar je vroeger voor gestudeerd hebt?

Ik heb een diploma in deze branche maar hoe kan je plezierig werken, onder je niveau?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Door je, ondanks het lagere niveau, positief op te stellen en je, in positieve zin, te onderscheiden van je naaste collega's. Het zijn nu lastige tijden op de arbeidsmarkt en (uitdagende) banen liggen niet voor het oprapen. Koester je baan in deze voor jou geschikte branche. Als je laat zien wat je kunt en je positief en pro-actief opstelt, bestaat de kans dat jij in een later stadium gevraagd wordt voor die hogere en meer uitdagende functie, zodra er weer een vacature vrijkomt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een mooi antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Het is op basis van een eigen ervaring.

Andere antwoorden (1)

Elk soort werk is het waard om gedaan en goed gedaan te worden. Vooral als het zo als jij het uitdrukt onder je niveau is, zul je door de uitstekende resultaten jezelf in de kijker spelen en dat levert wellicht promotie op.