Wil op kamers gaan, maar het liefst alleen

Ik ga na de vakantie waarschijnlijk studeren aan de tu Eindhoven. Maar ik wil op kamers... Het liefst alleen en niet met huisgenoten. Want ik hou van me rust en de zou je niet hebben als je met veel mensen in huis woont. Dus tips om goedkoop een om op kamer t vinden Alleen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In van die echte studentenhuizen is het vaak druk, maar je hebt ook genoeg rustige studenten die met een paar mensen in een huis of appartement samen wonen, waarbij er helemaal geen drukte is.

Antwoorden (2)

Bij een hospita. Dan huur je een kamer bij een man of vrouw. Vaak alleenstaand, willen ze t grore huis niet uit na scheiding of overleiden vd. partner. Plaats een advertentie in de stadskrant dat je een kamer bij een hospita wil.
Soms verhuren woningbouw ook voor studenten huizen of flats voor 200 euri of zo, die op de nominatie voor de sloop staan. Dan kan je daar tijdelijk in. Das hier in arnhem nu. Succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je het beste iets bij een hospita zoeken. En dan niet bij een gezin, maar bij iemand die alleen is. Zet een advertentie en vermeld daarin dat je een rustige student(e) bent die een rustige kamer zoekt. Op een zolderkamer zit je vaak heel rustig...
Hang ook briefjes op bij supermarkten (werkt nog steeds ja).
Ook via Marktplaats kun je proberen een kamer te vinden. Is een speciale rubriek voor.

Je kunt ook kijken of je ouders een klein huisje voor jou alleen kunnen te kopen, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.