Waarom zijn kinderen vaak drukker/rustiger op school?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Als ik naar mijzelf kijk en mensen in mijn eigen omgeving zie ik de volgende dingen Rustige kinderen: * Sommige kinderen vinden het erg leuk om naar school te gaan. Ze zijn vaak erg geconcentreerd. * Sommige kinderen zijn verlegen, bescheiden of onzeker en zijn daardoor wat stiller. Vaak houden ze er ook niet zo van om in de belangstelling te staan * Kinderen kunnen school rustig zijn omdat ze op school bepaalde regelmaat hebben. Ze weten vaak wat de planning is en ervaren school als prettig. Drukke kinderen * Het kind heeft bijvoorbeeld adhd en heeft moeite zich te concentreren op zaken die ze niet interessant vinden * Stoer gedrag. Ze willen stoer doen bij vriendjes. * Het kind vind de stof niet interessant of vind school niets aan. * Het kind is onzeker en uit dit in druk gedrag Dit zijn de dingen waar ik al snel aan denk.

- Om aandacht te krijgen - Om niet op te vallen Simpel, maar het goede antwoord ;).

Dan worden ze bezig gehouden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100