weet echt niet wat ik wil worden, iets met handelen en voetbal of trainispakken verkopen maar welk beroep en opleiding??

Toegevoegd na 11 uur:
waar kan ik zo een test doen, ik ben 17 jaar zit nu in de bouw en wil wat anders doen,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als studie/werk -richting Detailhandel misschien? Dat is handel en verkopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je best een beroepentest kunt doen, of doe er meerdere, en kijk dan welke opleiding erbij past. Hierbij kunnen ze je helepen op school maar ook op internet zijn er veel te vinden. Succes!