is een geografische rekenmachine nodig?

Ik ga na de zomervakantie naar 4 Havo en in de vierde moet je een geografische rekenmachine kopen. Maar ik heb niet echt de vakken waarmee je zo’n rekenmachine kan gebruiken. Ik heb het N&G profiel met keuzevakken aarderijkskunde en duits. Dan denk ik dat ik niet zo’n rekenmachine nodig heb aangezien ik geen wis B heb of natuurkunde. Maar ik weet het dus niet zeker en ik kan het ook niet meer vragen aan school omdat het al vakantie is.

Toegevoegd na 40 minuten:
Sorry ik bedoelde dus grafische rekenmachine

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb ook wiskunde A gevolgd en heeeel veel plezier gehad van mijn grafische rekenmachine :P Als je het te duur vindt om zo'n ding nieuw te kopen, wat ik me heel goed voor kan stellen, moet je eens op marktplaats kijken of in je omgeving rondvragen. Je kan hem dan vaak een stuk goedkoper aanschaffen.

Je kan op de eerste schooldag van het nieuwe jaar navragen of je zo'n rekenmachine nu echt nodig hebt. Die middag kan je er dan zonodig nog een aanschaffen. Kan je overigens niet een e-mail sturen naar een docent van je school? Die kan die docent dan beantwoorden op een moment dat dat hem of haar uitkomt, ook tijdens de schoolvakantie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100