Wat is de hoogste score op de cito-toets?

Die ze maken in de 2e klas van het voortgezet onderwijs?

niveau: VMBO KGT

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

daar krijg je geen score van net als de cito toets in groep 8 ze gaan dan zeggen wat je hebt gescoord basis of kader of GT sommige scoor ook havo je kan natuurlijk alles goed hebben en scoor je VWO dat is dan de hoogste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallokidoki. De hoogste score op de eindtoets CITO in het basisonderwijs is 550 (loopt van 500 t/m 550). Deze score is gelinkt aan de verschillende vormen van voortgezet onderwijs. Zo leidt een score van zeg 540 vaak tot een havo/vwo advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet de eindtoets CITO van de basisonderwijs maar hij vraagt van de cito toets van het voorgezet onderwijs. dat is een heel andere score dan dat jij zegt.