Ik wil zaterdag naar de opendag van de Rock Academie in Tilburg. Maar ik kan nergens vinden dat ik mij op moet geven, en ook geen programma. Iemand?

Ik wil dus zeker weten dat ik goed voorbereid op die Open Dag kom :) Want het is mijn droomstudie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zoals elke OPEN DAG is he voor iedereen toegankelijk,al heb ik wel begrepen,dat het bij de(ze) Rockacademie toch nét niet helemaal waar is. Kijk even op de volgende website en denk nu niet,dat dit niks met de Rock Academie te maken heeft.,want dat is het dus wél !

http://www.fontys.nl/voor.scholieren/studiekeuzeactiviteit.aspx?dag=19&idinteressegebied=8&idlesplaats=13&idsrtvoorlactiviteit=1&keuze=lesplaats&maand=03+2011

Groet : Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hier kun je de info vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een open dag is geen toelatingsexamen, dus je hoeft je eigenlijk niet voor te bereiden ;-) Je hoeft je ook niet op te geven.

Het woord zegt het al: het is open, en iedereen is welkom. Zo’n dag is ervoor bedoeld om b.v. de sfeer te proeven, met docenten en studenten te praten, en lessen bij te wonen. Ook iemand die niet van plan is die studie te gaan doen, is welkom. Maak je dus geen zorgen, en heel veel succes met die prachtige studie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was ook mijn droomstudie, totdat ik ontdekte dat het niet als HBO erkend wordt. Dit houdt simpel in: geen studiefinanciering (ook niet als je uitwonend ben) en geen officieel diploma. Toen ik hier achter kwam, heb ik besloten om me in te zetten voor het conservatorium: wel erkend en een officieel diploma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een goed advies. Ik vind het zelf ook maar zeer beperkt! Met een brede conservatoriumopleiding kan je altijd nog de rock in.
Ik zie ook nergens dat je je aan moet melden. Dus je kunt er zo naar toe.
Plezier en succes!