Hoe kom ik later in de UN?

Ik doe nu Model United Nations, waarin je de echte United Nations simuleert, samen met andere scholieren. Dit spreekt me aan en ik wil dus weten hoe moeilijk het is om in de UN te komen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De manier voor mensen om zonder netwerk binnen de UN daarin werkzaam te worden is via het UNV programma (United Nations Volunteers). Dat is vrijwilligerswerk, maar wel betaald (ongeveer $2.000 per maand en inwoning gratis).

Vanuit de UNV werft de UN veel banen voor haar reguliere programma's.

Neem even een kijkje op de (helaas Engelstalige) website van de UNV.

Vanuit Bosnie, groet Wijnstein.
p.s. mocht je meer willen weten of later je ervaring willen doorgeven, dan hoor ik heel graag van je!