Waar staat VZW voor bij de verplichte vakken in 4 vwo?

Ik moet een stroming kiezen voor de bovenbouw, en bij de verplichte vakken staat "vzw-uur". Mijn moeder en ik waren benieuwd wat dat inhoudt, en op google konden we het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik ken het als: voor zelfstandig werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, wat word daar dan mee bedoeld??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn dochter betekent dat, dat je in een lokaal aan je huiswerk werkt, of aan een project. Daarbij is wel een leerkracht aanwezig waar je eventueel vragen aan kunt stellen.
Je wordt bij een man of vrouw in een enorm lokaal met computers gezet, en dan moet je voor jezelf gaan werken, met heel veel andere mensen die aan andere vakken werken. Waarschijnlijk is dit omdat je school te weinig leraren heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"VZW" betekend "Winst Zonder Winstoogmerk".
Gr. Fc.