Stel je wil in een hotel of Kapperszaak werken welk profiel moet je dan kiezen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa srry bij de reseptie of in het restaurant

Antwoorden (3)

E&M is denk ik het handigst want dan heb je economie maar op zich kun je het met elk profiel doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft economie te maken met de kapper? Als je als kapper een eigen zaak begint, wordt dat pas interessant, maar daar heb je eigenlijk geen economie voor nodig.
Wees wat duidelijker: je kan directeur zijn in een hotel, maar ook schoonmaker.

Als je de kappersopleiding doet, maakt het niet uit welk profiel je hebt. Ik weet niet welke opleiding je nu doet, maar er is bijvoorbeeld oo HBO niveau de hotelschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in een restaurant wil werken als bediening dan heb je daar geen opleiding voor nodig, alleen ervaring is een vereiste. Kijk voor de HoReCa even naar de hoge/middelbare hotelschool.

Voor de hoge hotelschool (HBO niveau) heb je i.i.g. 1 moderne vreemde taal nodig (frans/duits/spaans).
verder is E&M hier handig omdat het nogal economisch is ingesteld.

Succes!