Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede vraag om te stellen bij een gastles van een functionaris die veel weet van costumor service?

De functionaris is werkzaam bij de isala klinieken (ziekenhuis) en ik doe de opleiding marketing & communicatie

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bijvoorbeeld:

Is er een SLA (service level agreement) opgesteld?
(hoe) Wordt de kwaliteit van de dienstverlening getoetst?
Hoe gaat men om met klachten?
Hoe worden de communicatieve knelpunten tussen management en werkvloer aangepakt?
Zijn de patiente tevreden over de mate van aandacht die zij van het personeel krijgen.

Etc.etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Klausjuh;

Dat bepaal je toch het beste zelf? Jij weet wat je wilt leren van zo'n deskundige. Of wil je per sé een vraag stellen om geïnteresseerd over te komen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat uiteindelijk het eigen belang voorop en het belang van de klant als het puntje bij paaltje komt toch op de tweede plaats?
Wordt je toch alleen maar afgerekend op de uiteindelijke cijfers of wordt er toch ook gekeken naar de inzet van jezelf en waardering van anderen?

twee vragen die ik zou stellen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix, ik ben het helemaal met je eens - dit zijn precies de vragen die op een customer service spelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je... Dat wist ik namelijk ook...
Op welke manier worden de medewerkers van het ziekenhuis gemotiveerd om vriendelijk/dienstbaar te
blijven tegen vervelende patiënten/klanten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding