Wat is een goede vraag om te stellen bij een gastles van een functionaris die veel weet van costumor service?

De functionaris is werkzaam bij de isala klinieken (ziekenhuis) en ik doe de opleiding marketing & communicatie

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bijvoorbeeld: Is er een SLA (service level agreement) opgesteld? (hoe) Wordt de kwaliteit van de dienstverlening getoetst? Hoe gaat men om met klachten? Hoe worden de communicatieve knelpunten tussen management en werkvloer aangepakt? Zijn de patiente tevreden over de mate van aandacht die zij van het personeel krijgen. Etc.etc.

Ha, die Klausjuh; Dat bepaal je toch het beste zelf? Jij weet wat je wilt leren van zo'n deskundige. Of wil je per sé een vraag stellen om geïnteresseerd over te komen?

Staat uiteindelijk het eigen belang voorop en het belang van de klant als het puntje bij paaltje komt toch op de tweede plaats? Wordt je toch alleen maar afgerekend op de uiteindelijke cijfers of wordt er toch ook gekeken naar de inzet van jezelf en waardering van anderen? twee vragen die ik zou stellen...

Op welke manier worden de medewerkers van het ziekenhuis gemotiveerd om vriendelijk/dienstbaar te blijven tegen vervelende patiënten/klanten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100